TENTANG CSMARYAM


 

Nama : Che siti maryam binti che din...panggilan comel che yam atau yam.
Di lahirkan di Kedah pada 17 September 1989
Menetap di Kulim , Kedah
Sudah bekerja
Hobi melukis, membaca novel , melancong dan menjahit manik.

*

*

*

*

  • Seorang yang suka buat lawak tapi bukan buat lawak macam raja lawak mahupun maharaja lawak..hihihi
  • Sopan santun ke?? hehe...tapi setengah orang tengok sopan santun..ganas atau kasar la jugak taw..sebab yam perempuan sorang lelaki 6 orang..:)..Orang rapat dengan yam yang tahu macam mana perangai yam.Yam jenis caring,degil,sewel,nakal semua ada la..hahaha 
  • Dari zaman sekolah lagi yam memang seorang yang garang.Memang ramai kata yam ni seorang yang garang@cegil kata orang kedah..hihi...Tapi tak ada la garang sangat..ikut tempat jugak..huhu
  • Kuat merajuk ,cepat terasa dan degil ke??..hehe. Family yam tahu..huhu.
  • Kuat Cemburu lebih kepada cemburu dengan orang yang berjaya dan berusaha untuk menjadi seperti mereka juga. Tapi cemburu dekat Mr S'berry ada jugak. haha..
  • Kerja hilangkan bosan yam menjahit manik..hanya untuk suka-suka saja..Tapi kalau ada nak buat tempahan yam ambik jugak.
  • Seorang yam giler warna pink..pantang nampak barang-barang berwarna pink mesti nak beli...(:
  • Suka bergambar..pantang diajak bergambar..memang akan posing habis..penuh memori kemera mak yam kata..hahaha
  • Seorang yang pemalu??ya ka..memang..ada tempat jugak la yam segan..perempuan melayu terakhir katakan..hihi 
  • Yam sayang kan Family yam,member rapat yam Najat Mastura dan Bakal Iman yam Hanizam bin Hasim...:) 
  • Suka bershoping,main Bowling,Wayang??..layan la jugak.
  • Yam memang kuat makan...bila nak diet?sebab tu jugak la badan yam bertambah naik...argghhh!!!tolong bagi tips!....
  • Hidup perlu berkawan.... Tapi jangan tersalah memilih kawan sudah la.huhu










♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam