18 Mei 2014

Rindu blog cek..!



Lama kan yam  tak update blog kesayangan..Rindu sangat nak update macam dulu..Sekarang ni kesibukan sikit.Terima kasih yang sudi singgah blog ni dan tinggalkan komen..Insha allah yam akan melawat balik.Apa-apa pun terima kasih sangat-sangat..Minggu lepas yam sempat jumpa member baik yam..Tak rancang semua ni akhirnya dapat jugak jumpa sebelum dia kahwin hujung bulan ni..Tinggal la cek sorang-sorang.Mulai sekarang memang kena buat persiapan sikit-sikit insha allah doakan semuanya dipermudahkan segalanya..Dan yam nak berterima kasih kepada sepupu yam yang paling rapat..Walaupun macam-macam orang kata..Kita tetap still bersama..Kamu la ada bersama kak masa susah & senang..Kakcik terima kasih dan kak sayangkan kakcik sangat-sangat..Kalau kak tersilap kata or apa-apa maaf na..hehe..Panjang sikit karangan hari ini..hehe...Yam nak tunjuk gambar terkini yam..Yam memang suka bergambar hehe..Masa ni yam jumpa dengan member baik yam..Sempat lagi yam update lagi yer....Jumpa di lain masa,,Mata sudah mengantok sangat...k



gambar sebelum menjadi suami isteri  ^__^















 yam & kakcik memang suka bergambar hehe


Ni la sepupu paling rapat..






♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam