18 Mac 2014

Pertunangan Adik Sepupu


Apa khabar semua..Maaf sangat-sangat..jarang dah yam update blog ni..Tak sempat nak jenguk blogger-blogger lain macam dulu...Rindu sangat..Waktu terlalu terhad..Yam minta maaf sangat-sangat...Insha allah yam akan cari masa jugak nanti..Sebelum yam betul-betul sibuk...Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah nya..Apa-apa pun doakan yam..Tiba masa yang sesuai yam akan ceritakan..Sekarang ni yam bahagia sangat..hehe..Yam baru saja balik dari Kuala Lumpur dan Selangor..Jalan saja..kenduri member yam..hehe..Ada masa nanti yam tunjuk gambar..Sekarang ni yam nak tunjuk gambar adik sepupu yam tunang..Yam bila pulak??Insha allah dalam proses..hehe..Apa-apa pun jom layan gambar adik sepupu yam dulu...Tahniah Erna dan tunang..Selamat Bertunang..Jangan berebut tarikh dengan kak sudah..huhu...


















Erna dan Tunang








♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam