19 Mac 2014

Kenduri Bonda & Nasir


Selamat pagi semua...Awal yam update blog kesayangan ni..Kerja tak siap lagi..Tapi mata ngantok sangat..Dapat bantal sedap ni..Kena la tunggu sampai pukul 7 pagi jabgi..Yam kerja malam..Mengantok jangan nak cakap la..Satgi tidur la..huhu..Tapi air-cond sini memang sejuk betul..Adus...Ok lah berbalik cerita atau tajuk dekat atas..Minggu lepas yam pergi Kuala Lumpur dan Selangor..Berjalan sakan yam semenjak kerja baru ni..hehe..Yam pergi dengan mak..Nak pergi sorang memang family tak lepas la..Kenduri rumah member yam dekat Shah Alam..Tapi yam tidur di rumah member yam..Lupa lak kem tuh..hehe..Best frenz yam pergi ambik..Yam naik bas ja..Jauh kalau naik kereta..Abang yam kerja sama..Tahniah Bonda dan Nasir..Semoga berkekalan hingga ke jannah..Lepas ni best frenz yam lak..Tak sabar yer nak tengok ang bersanding..hehe..Lepas ni insha allah yam lak..Wah semangat..hehe..Insha allah dalam perancangan lagi..Sabar na..Jom cuci mata gambar dibawah..Tak banyak sangat tangkap..Tapi penting dapat jumpa member yam yang dah lama tak jumpa..Tapi setengah saja..Tak apa la..Sekarang dah sama-sama sibuk..Sayang korang semua..Nanti ada masa kita jumpa lain...Rindu sangat masa belajar dulu...Banyak kenangan tak dapat dilupakan...Jom layan gambar dibawah..Banyak pulak berkarang hari ni..hehe...


yam dengan mak kesayangan


Bonda & Nasir




Testing..hehe











yam dengan Best Frenz yam..
suka sangat gambar ni...





maaf gambar tak berapa clear..ada yang clear..ada tak clear..dalam laptop ok ja....sabor ja la..
ok daa..jumpa lagi..^_^



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam