20 Januari 2014

Gambar terbaru Zara dan Mukhris..



Dah lama kan yam tak update pasal Zara dan Mukhris...Mesti rindu kan nak tengok gambar terbaru budak dua orang comel ni...hehe...Alhamdulilah membesar dengan sihatnya,..Kalau dua-dua ni balik..Memang yam tak pergi mana la..Suka tengok keletah dua-dua orang..Sekarang dah boleh jalan dua-dua..Nakal memang tak boleh nak kata la..Kuat nangis pun ada...Yam suka sangat usik..Sampai mak yam bising..hehe...Dah setahun 3 bulan lebih..Dua-dua dah cerdik..Yang paling suka masuk bilik yam..Habis barang-barang make up..Kecik-kecik dah pandai yer...Senyap-senyap ja masuk..Zara dan Mukhris sama saja..Perangai sama..Nangis kuat..hehe...Apa-apa pun jom layan gambar Zara dan Mukhris dulu yer...Geram budak dua orang ni...nanti sempat yam update lagi...Terima kasih yang sudi singgah blog yam ni..Insyaalah yam akan balas kujungan..Jangan lupa tinggal jejak...Terima kasih sangat-sangat...jumpa di lain masa...^_^..



Nur Zara Syafiya..
Curut dimulut memang tak boleh tinggal :)






Zara dah mengantok masa ni..Tapi buat perangai tak mau tidur..
apa-apa pun posing dulu..hehe









Mukhris Mahadhir





kalah artis posing..hehe...
Dah besar pandai posing nak tangkap gambar..huhu



Tumpang sekaki dengan anak saudara..huhu



csmaryam



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam