05 Januari 2014

Dah lama tak update blog!!!....


Hai semua...apa khabar???..Menghilang seketika che yam :)..lama yer tak update blog...Rindu sangat pakwe yam ni...hehe...Sapa-sapa sini rindukan che yam...huhu..Maaf la lama tak update blog ni..Sibuk dengan kerja baru...Baru sekarang sempat...Insyallah ada masa yam akan selalu update blog kesayangan ni...Banyak cerita yang yam nak kongsi..Teruja dapat update..hahaha..Dan yam nak ucap terima kasih dekat posmen sebab sampai jugak hadiah segmen yam..Nanti yam buat segmen len yer...yam harap berpuas hati la hadiah yam yang tak seberapa 2...Dalam masa yam tak update banyak benda yang berlaku...Alhamdulilah yam tetap sabar semua tu...Walaupun jiwa yam memang tertekan giler..hahaha...Terima kasih untuk semua sebab bagi semangat untuk yam dan atas-atas nasihat semua.....Nak kata dekat yam kata nak kata apa pun...Terima kasih kerana masih ambik tahu pasal yam..:)...Allah kan ada bersama kita...Allah maha adill..Berdoalah pada dia...Kamu nak buat apa pun buat la...Yam akan sabar...Ok lah hari ni yam nak tunjuk gambar terbaru yam..Dah lama tak update kan...Mesti rindukan nak tengok che yam..hahaha....Ni gambar semalam yam keluar dengan adek sepupu...Minggu depan nak pergi kelantan...Jom sapa-sapa nak ikut hehe...Ok lah nanti yam update lagi..Ada banyak benda nak buat...Rindu semua!!


Yam dengan adek sepupu..bam..bam..hahaha


sebelum makan tangkap gambar dulu..hehe


jemput makan semua :)


control-control orang tengok


pas makan KFC..pergi kedai mak saudara pekena ABC lak..hehe


gambar sebelum keluar jalan-jalan dan shoping!!


Sedap tak???hehe





Tiket bas nak pergi kelantan...Tak sabar yer...

Jumpa lagi semua....Bye...bye..





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam