05 September 2013

Jalan-jalan Taman Tasik,Jitra

Sapa-sapa sini pernah pergi taman tasik darulaman...Jitra,kedah..Yam pergi sabtu lepas..Maaf lambat update..hehe..Terlupa nak post..Ramai betul orang...Ada pengantin..cantik-cantik..Hari cuti mesti la ramai..Hari merdeka sama..Sebelum pergi Taman tasik,yam singgah rumah bapa saudara yam dulu..Rumah Pak su dekat ja dengan taman tasik ni..Pergi makan kenyang-kenyang dirumah pak su..Baru jalan-jalan dekat taman tasik..hehe..Lepas makan kan kena jalan-jalan nak bagi turun lemak katakan...Lemak la sangat mak kata..Tapi bab makan memang tak tolak..Walaupun dah lepas makan..huhu..Yam memang tak boleh diet la..hihi...Makan memang tak pantang...huhu...Ok lah berbalik tajuk kat atas jom kita layan gambar dibawah yang sempat yam tangkap..Tak banyak pun...HP ja ada kemera..Tapi yam kurang sekarang nak tangkap gambar..Dulu memang suka tangkap gambar...Semenjak ada anak saudara kecik ni yam lebih suka tangkap gambar budak busuk 2 orang tuu..Sapa lagi kalau tak zara dan mukhris..huhu..Ok banyak sangat pulak taip..hihi..Jom layan gambar dibawah :)



 tangkap dengan zara sebelum bertolak ke jitra..:)


 Gambar Tasik...


 Abang yam bagi makan ikan...Memang banyak ikan dekat tasik..
Nak tangkap buat ikan pekasam..hehehe


 dengan budak busuk :)



 Adek bongsu yam...


gambar budak busuk...hehe...




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam