06 September 2013

SAKIT HATI BERTAMBBAH GERAM

Hari ni Mood yam terus turun........Sabar yam....Tapi kesabaran yam ni ada batasan jugak..Yam nak tanya korang semua..Apa perasaan anda apabila maklumat dalam pendrive anda dicerobohi..Bukan saja dicerobohi..Tapi copy habis maklumat-maklumat dalam pendrive..Segala ada dalam pendrive..Gambar,maklumat,..macam-macam la...Tapi yang ambik maklumat tuu tak suka dekat kita...Macam-macam dengar dari mulut orang..Alih-alih senang ja dia ambik pendrive kita bukak dan ambik habis maklumat semua....Hari ni memang pecah tembeleng dia CURI maklumat yam..Tiba-tiba hari ni tergerak dihati yam nak bukak komputer dia...Sekali bukak maklumat ni macam pernah tengok..Tapi yam sorang ja buat semua ni...Bukak terus bukak folder di komputer sang pencuri ni..Ada gambar yam..Dikatakan semua sekali dia ambik..Haa..ambik kau..Pencuri yang muka tak malu ni ambik habis segala maklumat yam...Mungkin dia ambik tym yam keluar..Yam ingat tinggal barang-barang yam boleh percaya la semua dalam pejabat ni...Selama yam berkerja ni tak pernah lagi berlaku..Datang seorang staf ni yang dengki dengan yam..Yam tak tahu apa masalah dia....Hati yam mendidih ja rasa...Selama ni yam tak pernah nak bergaduh dengan orang..Datang dia ja..Macam-macam hal..Apa perasaan korang kalau jadi macam ni...Yam tak kisah kalau minta elok-elok..Bukan yaa curik maklumat yam...Kalau ambik yang kerja saja tak apa..Yam tak kisah sangat...Tapi segala dalam pendrive dia copy habis..apa motif dia sebenarnya..Tapi tak suka yam...Kenapa maklumat yam nak ambik..Muka tak malu ka....Yam geram sangat-sangat ni..Kesabaran yam dah kemuncak..Dia dah umur 30 kena la matang..Jangan la nak bergaduh dengan orang...Yam ni kalau boleh umur 24 ni tak nak la bergaduh bagai...Tak cukup matang semua 2...Tapi hari ni dia memang melampau-lampau....Memang layak dipanggil pencuri muka tak malu...Kesabaran yam dah habis.......Tunggu semua ni..........Ingat yam senyap yam akan senyap terus...Tunggu dan lihat apa yang boleh buat...jangan sampai kamu melutut dengan yam..Dah lama yam bersabar dengan kerenah orang umur 30 ni................





















♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

21 ulasan:

Diya Hanun berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

kadang2 umur yang muda lagi matangdari umur yng tua..sabar ye :)

Green Amila berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

hahaha marahnya dia. sabar ye cik yam

TelingaBulat berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

sba yam..aishh klu TB pon sakit ati..hak privacy diamik sesuka ati..

Normi Nieza berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

sabar yer yam..

Cik Mun berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

sabar2..huhu..agaknye die memang cari pasal kot..huhuhu

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

alamak, umur akak pun 30 juga yam.. manusia ni macam-macam.. ada yang dengki tunjuk secara terang-terangan, ada juga yang jadi gunting dalam lipatan.. lain kali yam hati2 dengan orang macam ni, kunci elok2 laci untuk simpan penderive dan buat password untuk komputer yam.. kalau boleh ceroboh komputer dia tu, delete je semua maklumat yam yang dia dah save.. kena ajar juga orang macam tu.. akak pula emosional dengar cerita yam ni..

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#Diya Harun - itu la..walaupun umur dah 30 tapi tak matang2..Thanz yer..

#Green Amila - hehe..geram sangat dah..Thanz yer..

#TelingaBulat - Tahu tak apa TB..itu hak kita..kena la minta dulu..Thanz yer..

#Normi Nieza - Thanz normi

#Cik Mun - memang terlebih cari pasal dah cik mun...huhu

#Mizz Aiza - hehe...Tapi dia ni dah kahwin..Dah ada anak pun...Orang kalau dah kawin katanya matang...Thanz kak...Lepas ni yam kena hati2..Tak sangka jadi macam ni..Dulu tak pernah terjadi..Bahaya orang macam ni...

HeNRieTTa JoSe berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

yam sabar yea....tpi yam kena la bersemuka ngan dia...tnya terus terang kenapa dia amek...deletekan semula bila dah jadikan bukti dengan kawan2...bukan nk cr gaduh...bahaya juga data peribadi kita ada dengan org yng xsuka kita....

Tanpa Nama berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

bersabar2 byk2 yer dear !

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#HeNRieTTa JoSe - Thanz sis...Entah la walaupun yam marah dan geram sangat..Tapi hati tiba-tiba tak boleh nak marah..Hati yam cepat lembut..

#Kesuma Angsana - Thanz sis..:)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

Sabar yam..try p slow talk elok2 dulu..tnya apa masalah dia sampai nak kena mencuri semua maklumat yam tue k.. hrp masalah antara yam dia boleh settle k..

Nadya Dyana berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

sabar eh kak yam.

akmaL berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

masalah betul la orang tu kan..busuk hati sangat g curik maklumat peribadi orang lain..sabar ye kak yam..ada la nanti balasan tuhan bg kat orang macam tu :)

Bonda Qalish berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

ok...ni email sis.

bqalish@gmail.com

S.K.A berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

hbis 2 jd mcm mn?? xckap ke dgn dia?? xbgthu dia knapa curi?? xtya?? hmm xptt dia bt mcm 2..kalau sy pn mmg boleh bwa gaduh..sbr jelh k..hrap bnda cmni xberlaku dh..lpas ni jgn tggl bnda2 pntg bg kita

Budak Kampung berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

hamboi byknya geram dia...sabar2 walau pon org yg ckp ni xsabar gak

Cik Itah@RRP berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

busuk hati org tu kan...sabar je la cik yam ..ada hikmah sebaliknya

Kin Naz berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

sabar yam, sabar itu separuh daripada iman. Insya Allah, Allah sentiasa bersama dengan orang yang sabar

chicken_floss berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

:) take it easy n look forward.may Allah ease your affairs. cantik senyum!senyum lah lagi.:)

cinta03 berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

first sekali nak tanya, yang buat tue lelaki ke perempuan?
klu lelaki mmg dia hati kat awak la.. dan ini boleh datangkan bahaya sbb dia dah berkahwin kan.
klu perempuan, mmg tak betul la jawabnya. padam balik benda2 yang dia curi tue.

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#cint03 - Bukan lelaki tetapi perempuan...Yam dah padam semuanya..Kena banyak bersabar ja orang macam ni..Thanz yer...

Hak Cipta Terpelihara Csmaryam