06 September 2013

SAKIT HATI BERTAMBBAH GERAM

Hari ni Mood yam terus turun........Sabar yam....Tapi kesabaran yam ni ada batasan jugak..Yam nak tanya korang semua..Apa perasaan anda apabila maklumat dalam pendrive anda dicerobohi..Bukan saja dicerobohi..Tapi copy habis maklumat-maklumat dalam pendrive..Segala ada dalam pendrive..Gambar,maklumat,..macam-macam la...Tapi yang ambik maklumat tuu tak suka dekat kita...Macam-macam dengar dari mulut orang..Alih-alih senang ja dia ambik pendrive kita bukak dan ambik habis maklumat semua....Hari ni memang pecah tembeleng dia CURI maklumat yam..Tiba-tiba hari ni tergerak dihati yam nak bukak komputer dia...Sekali bukak maklumat ni macam pernah tengok..Tapi yam sorang ja buat semua ni...Bukak terus bukak folder di komputer sang pencuri ni..Ada gambar yam..Dikatakan semua sekali dia ambik..Haa..ambik kau..Pencuri yang muka tak malu ni ambik habis segala maklumat yam...Mungkin dia ambik tym yam keluar..Yam ingat tinggal barang-barang yam boleh percaya la semua dalam pejabat ni...Selama yam berkerja ni tak pernah lagi berlaku..Datang seorang staf ni yang dengki dengan yam..Yam tak tahu apa masalah dia....Hati yam mendidih ja rasa...Selama ni yam tak pernah nak bergaduh dengan orang..Datang dia ja..Macam-macam hal..Apa perasaan korang kalau jadi macam ni...Yam tak kisah kalau minta elok-elok..Bukan yaa curik maklumat yam...Kalau ambik yang kerja saja tak apa..Yam tak kisah sangat...Tapi segala dalam pendrive dia copy habis..apa motif dia sebenarnya..Tapi tak suka yam...Kenapa maklumat yam nak ambik..Muka tak malu ka....Yam geram sangat-sangat ni..Kesabaran yam dah kemuncak..Dia dah umur 30 kena la matang..Jangan la nak bergaduh dengan orang...Yam ni kalau boleh umur 24 ni tak nak la bergaduh bagai...Tak cukup matang semua 2...Tapi hari ni dia memang melampau-lampau....Memang layak dipanggil pencuri muka tak malu...Kesabaran yam dah habis.......Tunggu semua ni..........Ingat yam senyap yam akan senyap terus...Tunggu dan lihat apa yang boleh buat...jangan sampai kamu melutut dengan yam..Dah lama yam bersabar dengan kerenah orang umur 30 ni................





















♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam