25 September 2013

Keletah Mukhris Mahadhir

Tahniah kepada pemenang segmen yam...Insyallah yam akan pos hadiah yer..Tunggu taw.Misteri...hehe..Harap-harap suka la dengan hadiah yam yang tak seberapa 2...Ok lah berbalik tajuk diatas..yam nak update lagi pasal Mukhris..Suka sangat tengok keletah dia.Bukan menteri besar kedah yer..Anak saudara yam..Nama sama dengan MB kedah..Mukhris Mahadhir..Geram sangat dekat budak kecik ni..Hari ni yam nak pergi sesuatu tempat..Disebabkan itu jugak yam terpaksa umum pemenang segmen yam awal..Nanti yam beritahu taw..Rahsia..Macam lagu Dato' Siti...Biarlah rahsia.......hehe...Hadiah kepada pemenang pun yam kena percepatkan..Insyallah yam akan percepatkan semua...Ok lah jom layan gambar Mukhris Mahadhir dibawah...Kalau guna HP kemera jangan harap nak layan..Kalau kemera Ibu dia cepat jer pusing..Jom cuci mata dulu,,Hilangkan mengantuk...huhu
 


 Mukhris sebelum mandi..hehe



 muka tak mandi..




 Tengok rambut terpacak gitu...hehe


 






 eii..geram tengok mata dia..








nampak tak gigi Mukhris 2 batang..huhu


 

Lepas mandi bagi susu sebotol terus tidur..
botol susu pun tak lepas kalau dah tidur..:)






♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam