19 September 2013

Jumpa Doktor



Selamat pagi semua..Hari Ahad lepas yam pergi jumpa doktor di klinik..Almaklumla 3 hari perut yam meragam tak tahu sebab apa..Mungkin silap makan kot..Kak ofis yam pun sama jugak..Sampai hari ni ada lagi terasa sakit yer.....Cuma kurang sikit dari hari 2..Memulas ja perut ni...Ok lah berbalik tajuk diatas...Meh sini yam nak buat lakonan semula..hihi

Nama yam dipanggil...Che siti maryam sila masuk...
( sambil tahan perut memulas jer..huhu )

Ketuk pintu dan masuk terus duduk...hihi..

Doktor : Sakit apa??

Yam : Saya dah 3 hari sakit perut..memulas saja...deman pun ada..tak tahu kenapa..Makan banyak sangat kot..hehe

Doktor : Ada gastrik or penyakit lain ??

Yam : Tak ada..

Doktor : Sakit perut 2 memulas kat mana yer..kiri or kanan..

Yam : 1 perut memulas..

Doktor : ok..Ada muntah-muntah tak ??

Yam : Muntah tak ada sangat..Tapi cuma kadang-kadang rasa loya..

Doktor : Mengandung??eh dah kahwin belum yer.. ( sambil cek buku )

Yam : Doktor saya ni belum kahwin ler...Saya sakit perut ( Loya ja terus kata mengandung yer...Dah tengah sakit...ei doktor ni.... )

Doktor : Oh...Maaf-maaf...hehe..Ok..Sila ambik ubat..

Yam : Terima kasih..( senang ja kan jadi doktor.. )..















♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam