24 September 2013

Gelagat Zara 10 bulan

Dapat jugak lepaskan rindu budak kecik ni...Dalam perjalan pulang ke kedah ( kuala lumpur - kedah ) yam call abang yam balik tak..Dia cakap tak balik..Tak boleh jumpa zara la..Bas sampai ofis yam call abang mat datang ambik yam dan mak..Sampai-sampai rumah ada kereta abah Zara..Terus terkam masuk rumah apalagi gomoi terus zara...hahaha..Rindu la dah dekat sebulan tak jumpa..hehe...Zara lak senyum jer kerja dia...Yam sampai rumah dalam pukul 12 lebih la..Zara dah ada gigi tapi tak berapa nampak lagi..Baru tumbuh...Nakal tuu memang jangan nak kata..Nak suruh orang dukung jer..Mentang-mentang la Cik yam suka dukung yer..Memang geram dengan Zara ni...huhu..Meh sini yam nak tunjuk gambar yang yam sempat tangkap..Merangkak sekarang laju ja dia..Mulut pun dah jadi Mukhris..Riuh 1 rumah...Dengar suara dia ja..Jom cuci mata gambar dibawah..




gambar zara mula-mula baru lahir..tembam kan??




 gambar terkini zara



 
 senyum...




Dah start nak merangkak dan memanjat :)




 kerja-kerja mengemas dah start


 


muka nak nangis..
sebab tengah kusyuk main abah zara terbersin terkejut dia..hehe..
 

 
 
budak busuk..




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam