09 September 2013

Gambar Terbaru Zara


Hai semua...Awal pulak yam update..hehe..Pagi ni yam update pasal budak busuk sapa lagi kalau bukan cik zara yang comel seorang lagi budak tembam  Mukhris....Rindu budak kecik ni walau tak jumpa seminggu...hehe...Suka tengok kelatah dia..Sekarang zara dan mukhris dah boleh berdiri...Macam-macam kerenah budak 2 orang ni...Seorang kuat nangis..sorang lagi suka senyum....huhu..( tak sabar pulak ada anak sendiri..hehe.. ) ..Best kan ada budak kecik di rumah..Riuh dengan suara depa saja...Yang kecik dan besar memang riuh..Best dapat kumpul semua...Anak saudara yam dah 7 orang..Yang anak saudara sulung dah umur 16 tahun...Sama tinggi dengan mak cik dia..hehe...Apa-apa pun Jom layan gambar terbaru zara...Mukhris tak ada lagi...Sebab dia tak balik kampung lagi..Gambar ni tym yam pergi taman tasik jitra..


 


yang ni gambar dirumah...zara tengah makan..:)




 Muka zara kebosanan hehe




 Mama...Zara dah ngantok arr...jom la balik..




Tym orang tangkap gambar punya susah nak senyum... 




ni mama dia acah baru senyum..tapi tak tengok kat depan..


 

 Muka malas senyum...hehe....





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam