09 September 2013

Cacatan pagi ni.........


Selamat Pagi semua...Dah sarapan belum..Yam baru ja sudah makan..Hari ni Mak yam buat nasi lemak..Fuhh memang berlemak lagi la badan ni..hihi...Pagi-pagi datang kerja tak boleh lupa lagi perkara yang menyakitkan hati minggu lepas...Cepat-cepat ingat tuhan..Mungkin itu ujian dunia tuhan nak bagi kat yam....Yam kena banyak bersabar tempuhi semua ni..Mungkin sekarang apa dia buat dekat yam...Kemungkinan benda itu jugak akan berlaku dekat dia...Memang mula-mula yam marah sangat-sangat...Tapi hati yam cepat lembut...Ingat tuhan..ambik wuduk...Marah yang jadi buak-buak...Jadi sejuk hati ni...Mak yam dah pesan jangan marah dan bergaduhl..Biar la dia nak apa kat yam...Tuhan ada bersama dengan kita..Itu cabaran yang kena yam tempuhi..Mungkin lepas ni ada lagi..Mak tak nak yam melatah semua ni...Banyak lagi cabaran yang perlu kita tempuhi...Cuma mak nasihat jangan tinggal lagi barang,Memang kita selama ni bersangka baik ja dengan dia..Walaupun dia memang tak suka dekat yam...Yam ingat dia tak sentuh barang yam..Cuma buat masa sekarang memang yam tak boleh tengok langsung muka dia,,,Memang yam tak boleh...Apatah lagi dengar suara dia..Terima Kasih semua atas nasihat-nasihat semua...Terima kasih sangat..Walaupun yam sedih...Bukak blog kesayangan yam ni..Boleh happy kan yam..Yam tahu dia ada bukak blog yam senyap-senyap..Yam nampak..Lama-lama tuhan tunjuk jugak..Kalau yam dapat kerja yang sepupu bagi..Mungkin yam tak kan tahu apa maklumat dan paling penting gambar-gambar yam...Mak takut dia buat tak elok dekat yam...Mungkin tuhan nak tunjuk..Yam reda ja semua ni...Biar dia gembira sekarang...Kita tak tahu tuhan akan tunjuk dekat dia balik..Bukan jenis yam nak serang-serang orang...Yam kena ingat yam belum berkahwin..Apa kita cakap itu akan terkena dekat kita balik masa akan datang.....Walaupun kami hanya pekerja bawahan....Kita ni sama ja nanti kubur....Yam tak kisah kalau dia beritahu dekat orang baru tak bagi kawan dan apa-apa pun ..Yam tak kisah ...Kalau yam layan dan bergaduh..Macam budak-budak pulak..Biar la kat dia...Tapi yam senyap saja..Yam tak nak layan semua 2........Yam datang sini hanya ingin kerja halal...Panjang pulak pagi-pagi ni...Memang banyak sangat...Maaf kalau ada ayat tak berapa elok yam taip.........Terima kasih atas nasihat-nasihat semua,kak tie,kak mah,dan paling penting Mak..Terima kasih mak.......Sekarang hati yam lebih tenang sikit.......:)


 dari pcik google



















♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam