27 Ogos 2013

Nur Zara Syafiya 9 bulan

Selamat Pagi semua...Banyak hari yam tak update blog kesayangan yam ni.... kesibukan sikit..Dah berhabuk blog yam ni..Macam dah malas lak yam ni..hehe..Maaf yer..Insyallah dah ok semua yam akan selalu update blog ni....Ok lah hari ini yam nak tunjuk gambar terbaru Nur Zara Syafiya..Maaf dah lama nak update entry ni...Baru hari ni sempat...Zara dah masuk 9 bulan lebih...Dah pandai berdiri...Selepas ni dah boleh jalan penat la Abah dan Mama dia...hehe...Memang tak duduk diam sekarang...Rambut makin lebat..Gambar ni tym Raya yam ambik dekat Abah zara..Tahun ni Zara beraya di rumah Mama Zara...Apa-apa pun jom kita layan gambar dibawah..Geram ja tengok budak kecik ni...:)








Suka tengok Zara senyum..:)











Zara dengan Abah dan Mama



Ok jumpa lagi..bye..bye..bye..



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam