06 Ogos 2013

Sakit Gigi Geraham Bongsu..................


Yam dilema sakit gigi.........Sapa sini pernah rasa tumbuh gigi bongsu...Sakit giler...Grrrrr.....Sabor ja la...Kalau tak tahan boleh deman..dengan selsema..Aduh..Nak dekat nak raya dah...Yam tak pernah rasa sakit gigi...Masa mula-mula tumbuh boleh tahan sakit jugak..Ni kali ke 2 pulak bukan main lagi sakit...Gusi bengkak...Nak cakap pun malas....Nak jumpa doktor gigi penakot..hehe..Kalau masih sakit jugak...Terpaksa la den pergi jumpa Doktor...Waa...takot arr...Sakit nak dekat raya pulak 2..ish2...Dugaan.....:)...Macam nak pelempang ja muka ni.......Meh sini yam tunjukkan gambar gigi bongsu..

Gambar dari pak cik google

  




Gigi yam tumbuh macam ni la...Kalau makan memang susah...:(



 Sapa-sapa sini ada petua nak hilangkan sakit gigi bongsu ni????


Tapi yam ada terbaca orang kata tumbuh gigi bongsu ni...TAK BOLEH TINGGI DAH!!..Dah la yam terlebih tinggi...huhu...Memang tak kan naik dah ketinggian yam...Sakit gigi datang lagi...Nak rest jab.......Jumpa lain masa.................................





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam