29 Ogos 2013

Gambar Terbaru Mukhris 9 bulan

Selamat Petang semua!..ok petang ni yam nak update pasal anak saudara yam anak abang yam no 3...Sebelum ni yam ada update dah pasal Mukhris ni...Dia lahir sama bulan dengan zara...Cuma jarak hari jer..Boleh sambut besdey sama lepas ni..hehe..Perangai pun ada jugak sama-sama...Mulut pot pet pot pet...Walaupuan Zara lahir dulu...Tapi banyak yang Mukhris boleh dulu baru zara..Biasa la lelaki kan...Mukhris dah tumbuh gigi..Atas 2 bawah 2...Kadang-kadang Mukhris kelakar jugak,Akal lebih...hihi...Okeh sini yam nak tunjuk gambar terbaru Mukhris...Badan dia dah nampak susut sikit...Disebabkan deman...Ok jom layan gambar dibawah...:)


 control senyum..hehe




 

 muka tengah geram gigit plastik..hihi


 penat gigit plastik..relaks sebentar..:)


 muka penat shoping..huhu


 hai semua saya dah ada gigi...

 

hai nama saya mukhris...

jumpa lagi...bye..bye..bye..



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam