08 Julai 2013

Zara Pakai Tudung

Hai semua...Tengah buat apa 2...Dah makan lum??..Yam hari ni ada orang pejabat buat kenduri sikit..Dapat la makan free...hehe..Makin membesar la badan che yam ni..Nak diet..Tak jadi-jadi jugak..Pakai p la losyen apa pun..Naik jugak la badan ni..Bukan apa mak yam masak sedap-sedap sangat..Saja taw mak yam...Yam kata nak diet,tym 2 la dia masak sedap-sedap..Tak nak anak dara dia ni diet..Nak bagi tembam lagi ada la...huhu..Mak-mak...Memang sedap masakan mak..Tambah-tambah pajeri nenas..Perghh!! tak tengok lauk lain dah...Hahaha...Ok lah berbalik entry kat atas..Minggu ni Zara & Mukhris balik...dapat lepaskan rindu budak 2 orang ni..Geram-geram..Sempat la yam snap gambar zara pakai tudung..hehe...Nanti yam update pasal Mukhris lak..Entry kali ni pasal Zara dulu.Zara ni suka senyum ja kerja dia..Comel sangat...Ok jom layan...Nak pergi makan free..huhu...Jom-jom..



 model tudung untuk raya tahun ni :)





 hai semua saya Nur Zara Syafiya!


 Geram pipi 2...puas semalam dapat gomol pipi dia..hehe




tengok tangan 2 , nak buang la tudung 2..hehe...
ok bye semua jumpa lain masa...:D


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam