22 Julai 2013

Tudung Raya Berlabuci Bunga - Kak Rosnah

Mengantok pulak petang-petang ni...Walaupun balik rest tadi dah tidur kejab...Kalau boleh nak sambung ja tidur tadi tak mau datang kerja...hahaha...Layan la ceramah ustaz kazim bagi hilang mengantok...Ok lah berbalik entry di atas..( pakai letak ja nama di entry 2..hehe)Tudung ni dah lama bagi..Baru dapat siapkan..Maaf yer Kak Rosnah bukan apa..Manik dan labuci habis...Nak keluar tunggu sapa-sapa sudi tumpangkan..huhu..Yam ni ada ja lesen motor tapi tak berani nak keluar daa...huhu..Lesen kereta takot lagi...Tengok tahun depan insyallah yam nak ambik jugak..ambik kereta sebijik ( bila ntah..huhu )...Nampak ja berani..Tapi penakot...hahaha...Yam lebih suka keluar dengan family.Family pun tak berani bagi keluar sorang-sorang..Anak perempuan sorang...huhu...Tudung ni kak rosnah tak kisah macam mana...Yam jahit la apa yang ada dikepala ni..Lukis-lukis dan jahit..Siap..Dalam masa sehari ja..Senang ja jahit manik ni..Rajin dan malas ja...huhu..Sapa-sapa nak tempah boleh ajer...:)...Ok lah jom layan gambar tudung raya kak rosnah warna hijau gitu..Warna febret mak yam..Harap-harap kak rosnah puas hati la..Kemarin pergi rumah tak ada pulak..Petang pas balik kerja kena pergi lain pulak...Lupa nak ambik no fon dia...

Lukis dulu sebelum jahit manik dan labuci






  Dah siap tudung Kak Rosnah :)











♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam