01 Ogos 2013

Tudung Raya bermanik & Labuci Untuk Anak Saudara yam


Selamat pagi semua...Dah tinggal beberapa hari ja lagi nak raya..huhu..Baju orang tempah manik masih dalam proses..Tapi tahun ni tak ambik banyak sangat..Tambah-tambah nak dekat raya ni..Yam tolak siap-siap..Tudung tak apa..Baju memang tak sempat..Tudung sehari pun boleh siap dah...Pagi ni yam nak tunjuk Tudung segera untuk anak saudara yam..Anak abang sulung yam..Tudung ni dah lama beli..Duit BRIM..hehe..Baru mak cik yam nak bagi..huhu..Nanti bagi awal pakai lak..Mak cik yam bagi tym raya la..huhu..Kedekut la Mak cik Yam ni..Bukan apa tengok banyak masa..Tapi tak sempat..kerja tak pernah habis..huhu..Anak abang yam ni semua perempuan..3 orang..Suka la nanti dapat tudung Mak cik yam jahit manik yer...anak saudara perempuan yam no 2 anak abang sulung dah nampak minat nak jahit manik dan labuci..Teruskan minat 2 yer..Tak rugi kalau belajar..Memang nampak susah..Dah belajar ok la..Yam pun bukan teror sangat...Dulu mula-mula yam belajar dari buku ja..Sekarang tak dah..Dan kena kreatif :)..Ok lah banyak pulak mengarang..Jom layan gambar di bawah ni..Tak sabar nak tunjuk kat anak suadara yam..Mesti teruja 3 orang 2...huhu..Jumpa lagi nanti.................



 Untuk Kak Long 
Manik & Labuci sama warna..cuma corak bunga lain :)
'
'


Untuk Kak Ngah..

'
'


Untuk adik nurul 
'
'

Maaf kalau gambar tak berapa clear..HP biasa jer..huhu





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam