19 Julai 2013

Rindu Kat Budak Kecik ni............


Sunyi ja blog ni kan....Bukan apa kesibukan kerja..Kemarin pergi Alor Setar ada mesyurat..Balik petang..Penat la jugak...Dalam keta yam tido ja..Tengok-tengok dah sampai ofis..hehe..Penat la sangat..Nasib la semalam hujan..Tak ada la dahaga sangat...Ok tengah hari ni yam nak buat enrty pasal anak saudara yam seorang ni...Zara la sapa lagi...Rindu kerenah budak kecik ni...Baru seminggu tak jumpa dah rindu..Besa la rumah yam lama tak ada budak kecik..Tak sabar raya ni..Dapat kumpul semua...Sekejab ja dah masuk hari ke-9 kita semua berpuasa..Baju raya tak jahit manik lagi...Petang rancang dalam otak kemain nak jahit manik balik  dari terawih..Balik-balik terus tidur..hehe...Oklah jom layan gambar di bawah ni...Zara ajak la Abah n Mama balik rumah tok medah minggu ni..Hehe...Sebab cik yam nak gomol zara...huhuhu...ok jumpa lain masa yer.....Rajin yam update lagi...



 Zara tengah belajar merangkak




 Melepaskan tekanan..










 Amacam mama boleh tak zara jadi model...:)







suka sangat jelir lidah sekarang yer...




ala-ala suka la dapat reben besar dikepala 2..hehe




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam