12 Julai 2013

Bila Zara dan Mukhris Bertemu....

Selamat Pagi semua!!...Dah masuk 2 hari kita berpuasa kan...Pejam celik pejam celik dah raya...huhu..Baru 2 hari puasa dah sebut raya yam ni..hehe...Kemarin cuti senyap sebentar blog ni..Hari ni kerja balik dan cuti jumaat n sabtu..Malas ja tadi nak datang kerja..Dah cuti jadi liat pulak..:)..Ok berbalik entry dekat atas..Gambar yang sempat yam snap zara dan mukhris..Dah lama budak 2 orang tak bertemu..Kali ni dapat bertemu kembar lain tarikh..huhu..Mentang-mentang zara badan kecik n rambut panjang senang ja mukhris tarik..Lawak tengok budak 2 orang ni..Boleh jalan tak tahu la yam nak kata apa..Jangan bergaduh sudah la,..Mukhris dah tumbuh gigi,lepas ni zara ikut abang mukhris dia..Tak sabar tengok depa membesar...Ok lah yam ada kerja sikit nak buat...Nanti jumpa lain entry pulak yer...Tiba-tiba terbayang Mee Banjir...Fuhh!!! sedap...Aik!!posa la...hehe...Jom layan gambar mukhris dan zara...Piece!!!



 Zara dan mukhris




 Zara dok belajar merangkak...



Mukhris pandang zara...tengok apa dia nak buat...



Last2..Tengok tangan mukhris senang ja dia tolak zara...
Nasib la zara tak nangis...Mukhris2..hehe 



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam