30 Julai 2013

Baju Raya Dalam Proses Jahit Manik,Labuci,Labuca


Hai semua para blogger???sihat ke?..Dah siap belum baju raya?..Kasut dah beli?Tudung dah beli??...Banyak pulak soalan yam..Ok hari ni yam nak tunjuk baju raya 2013 yam...Baju ni dalam proses lagi...Belum siap sepenuhnya...Manik dan Labuci dah habis...Nak kena keluar beli lain...Tengah best-best jahit tengok-tengok manik dan labuci dah habis...Tergendala sebentar baju raya yam ni...Raya tahun ni warna pink..Tidak dalam perancangan yam nak tema warna merah..Tapi tak ada yang berkenan..Warna Pebret yam jugak jadi pilihan tahun ni..Pink gitu...hehe..Ok lah jom layan gambar dibawah..Baju ni dah ada sulaman di hujung lengan dan bawah baju 2...Tahun ni yam tak tempah baju..Yam beli siap..Bukan apa tiap tahun baju yang ditempah tak berapa puas hatikan hati..Senang-senang yam beli siap...Dan cuba tambah manik dan labuci ja..Tudung ja belum beli..Minggu ni baru pergi beli..Nak cari yang kosong dan tambah manik dan labuci sendiri...Wah panjang pulak..hehe..Ok jom jenguk dibawah :)


Sebelum





 Selepas 
Masih belum siap sepenuhnya :)












♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam