30 Julai 2013

Baju Raya Dalam Proses Jahit Manik,Labuci,Labuca


Hai semua para blogger???sihat ke?..Dah siap belum baju raya?..Kasut dah beli?Tudung dah beli??...Banyak pulak soalan yam..Ok hari ni yam nak tunjuk baju raya 2013 yam...Baju ni dalam proses lagi...Belum siap sepenuhnya...Manik dan Labuci dah habis...Nak kena keluar beli lain...Tengah best-best jahit tengok-tengok manik dan labuci dah habis...Tergendala sebentar baju raya yam ni...Raya tahun ni warna pink..Tidak dalam perancangan yam nak tema warna merah..Tapi tak ada yang berkenan..Warna Pebret yam jugak jadi pilihan tahun ni..Pink gitu...hehe..Ok lah jom layan gambar dibawah..Baju ni dah ada sulaman di hujung lengan dan bawah baju 2...Tahun ni yam tak tempah baju..Yam beli siap..Bukan apa tiap tahun baju yang ditempah tak berapa puas hatikan hati..Senang-senang yam beli siap...Dan cuba tambah manik dan labuci ja..Tudung ja belum beli..Minggu ni baru pergi beli..Nak cari yang kosong dan tambah manik dan labuci sendiri...Wah panjang pulak..hehe..Ok jom jenguk dibawah :)


Sebelum





 Selepas 
Masih belum siap sepenuhnya :)












♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

10 ulasan:

Nadya Dyana berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

woaaaa pandainya menjahit.. :)

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#Nadya Dyana - Pandai sikit2 jer..:)

Farah Waheda Wahid berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

pink is my colour and pink is my favourite...untunglah yam pandai jahit labuci dan manik sendiri, jimat sikit kos dari hantar upah...akak pun tengah belajar2 nak jahit manik dan labuci ni...he he he... tangan keras tak tau lah boleh ke tidak...

Mel berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

kebaikan dari pandai memanik semua, itu yang jimat sikit.. Boleh jahit sendiri ikut suka kita, kadang2 tu, baju tak lawa pun boleh naik seri..hihi

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#Farah Waheda Wahid - hehe..sama la kita yer...boleh sikit-sikit saja..Nak tempah mahal..Baik jahit sendiri..dan puas hati hasil snediri :)..Tak susah sangat jahit manik ni kalau dah belajar..

#Mel - 2 la..Yam beli baju simple jer..dan tambah manik sendiri..pandai 2 tak ada la sangat hihi..

Amyma Omar berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

bestnya kalau ad bakat bakat menjahit kankan... jeless ..hehe
dah follow sini..jom join GA nie http://nooramyma.blogspot.com/2013/07/giveaway-rekaan-sendiri-by-eymasu.html

Ainim Suju berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

wow..bersinar-sinar la maryam dihari raya nnt ya..hehehe

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#Amyma Omar - Sikit-sikit jer...Tak berapa teror lagi...:)..Thanz follow yam..Insyallah tak sibuk yam join yer..

#Ainim Suju - hehe..Nak kasi vote sikit...:)

HeNRieTTa JoSe berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

chanteknye yam...tudung mak rietta pown blom siap lgi nie...

pss...yam...klu sudi, emelkan rietta nama dan alamat pengeposan di henrietta3321@gmail.com

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

#HeNRieTTa JoSe - Thanz yer...besa-besa jer...Ok yam dah send alamat yam..nak hantar baju ke? :)

Hak Cipta Terpelihara Csmaryam