14 Jun 2013

Nur Zara Syafiya Ismalidi

Dah banyak hari blog kesayangan yam ni kesunyian...ni pun yam curi-curi masa nak update blog..Rindu kat yam tak???huhu...Bulan ni agak kesibukan sikit..Banyak kerja nak diselesaikan...Dah selesai semua baru lah yam boleh melawat blog-blog..Maaf la yam tak sempat nak balas komen lagi..Thanz kepada pengomen setia blog ni..Yam hargai sangat...Ok petang ni yam nak update pasal zara pulak - ni blog mama zara --->> ( klik ). Jom jenguk dan jangan lupa follow taw!! :)..Zara sekarang dah nak masuk 7 bulan..Cukup 15/6 ni cukup la 7 bulan..Sama dengan muhkris..Tak sabar nak tengok perkembangan budak comel 2 orang ni tym boleh jalan...Zara sekarang tengah angkat punggung senaman tunjuk dekat abah dia..hehe..Bagi slim...Rambut zara dah boleh ikat..Comel sangat..Terlupa yam nak snap rambut zara dah boleh ikat..Ok lah ada masa lagi yam update lagi blog ni..kerja tengah banyak..Tak boleh nak taip banyak-banyak..huhu..sebelum yam berundur kan diri Cewaaahh!!..haha..jom kita layan gambar terbaru zara..Tengok perkembangan rambut Zara..hehe..Jumpa lagi lain masa..:)


 Tym ni yam lupa berapa bulan zara..
tengok rambut zara..:)


 Gelak besar zara...comel!


 Zara dengan Abahnyer..



 Apa saja benda depan mata..masuk ja dalam mulut..


Budak comel!!...geram..geram..geram



rambut dah panjang :D


Hai saya Nur Zara Syafiya Ismalidi

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam