23 Mei 2013

Zara Pakai Tudung


Hai semua!!..ngah wat apa?...dah makan??yam sambil update entry ni yam ngah makan tepung bungkus mak yam buat..lemak n sedap...huhu..Kebosanan tahap gaban..haha...Alih-alih yam nak tunjuk gambar terbaru zara..Zara kena pakai tudung..Tudung zara memang cantik sangat..hehe..Mula-mula dia nak tarik-tarik nak buang..Yam bagi pakai jugak..( Jahat kan cik yam..huhu..) yam memang suka mengusik..Tapi zara ni susah nak nangis la..Marah la apa pun..Dia senyum ja kerja dia dan gelak..Yang dia nak nangis panas,lapar dan buang apa patut..huhu..Sekarang ni Zara dah jadi askar..En Is yam pun ada askar jugak..hahaha..Boleh merangkak la..Mukhris lama cik yam tak jumpa..rindu sangat budak kecik sorang 2..Kak yam kata dah boleh merangkak jugak..Dirumah kak tak payah mod lantai dah..Ada tukang cuci dah..hehe..Sapa lagi kalau bukan Mukhris Mahadhir.. ( Sama nama dengan Menteri kedah baru..huhu )..Abah dia yang nak letak nama 2...Ok jom layan gambar Zara..Muhkris tak ada lagi..Nanti yam update lagi..tatattitu..:)


comel tak tudung saya..hehe ( tudung ori punya )
gambar tak berapa nak jelas..Zara tak duduk diam..:) 



ni berebut nak ambik HP yam



Tengok rambut zara masih terpacak..huhu



apa tengok2...
tengok botol susu..tak padan dengan badan kecik..hehe
tym dia rajin pegang la botol susu 2.. 

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam