08 Mei 2013

TUDUNG MANIK UNTUK KAK LEHAH

Hai semua...Wah mengantok Petang-petang ni..Lepas makan kenyang..Mata pun lali jer...huhu..Sedap dapat tidur ni..Tidur-tidur mana badan tak naik Dah makan belum???..Pergi la makan dulu..Kerja boleh tanguh kejab..Perut penting kena jaga..hehe...Yam pagi-pagi mesti perkena nasi,bihun @ mee..Kalau kuih yam tak berapa suka..Tak cukup padat katakan..hahaha..Mau taw la yam kuat makan..Nak diet???entah la ...Malas dah :P..

Ok petang ni yam nak taip sikit saja..Ada kerja lagi yang perlu yam siapkan..Besa la awal bulan..Banyak Laporan yang kena buat..Maaf sangat sapa-sapa yang bagi komen tak sempat yam nak balas..Sapa-sapa yang follow sila tinggalkan komen taw..Senang yam nak follow balik..Petang ni yam nak tunjuk Tudung Kak Ipar sulong yam..Kak Lehah..Tudung ni dia nak pakai tym mengundi..huhu..Semangat kak ipar yam ni..hehe..Yam bagi Vote sikit..Tidak nak bagi penuh ja di kepala..Tapi manik dan labuci dah tak cukup,kan kedai banyak tutup tym nak mengundi..Yam campak la apa yang ada di tudung 2..Design sendiri punya..ok jom layan :)










♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam