10 Mei 2013

sambungan Sabah : PART 5

Sambungan PART 5 lak..Banyak sangat pic 2 yang banyak PART huhu...Yam malas nak taip panjang-panjang hari ni..Panjang kalau nak bercerita..hehe.Takot bosan ja dengan karangan panjang yam..Merapu ja banyak..Ok jom layan..Lepas ni ada lagi..Tunggu na :D



tengok gelang macam-macam..
dalam otak nak beli ja semua..hahaha




Tym ni dah tak tahu nak pilih yang mana 1..cantik semuanya.


penting kena ada..:D
 

 Masuk kedai ni lagi la gila..Fuyoo!! cantik la..
harga dia memang berpatutan..yam rembat jugak..huhu


Habis shoping singgah Muziam Sabah lak..
 

Tengok kuat tak yam angkat hahaha..
(tipu ja)
 

 Suka sangat Pic ni..:)
Mak dan Mak ngah Sporting..huhu

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

5 ulasan:

Lelaki Ini berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

rambang mata tgk aiihh..

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

hehe..tahu tak apa..:)

Nazayiena Ayiena berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

Byknya pilihan dan rambang mata nengoknya.

Jom join bloglist kak Nurul.

Che Siti Maryam berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

2 la..sampai dah tak tahu nak pilih yang mana..semua cantik2..ok nanti yam jenguk blog akak :)

Tulip Merah berkata... [Che Yam comment] Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-reply-to-comment/#ixzz2fz7ZL93G

awak yang comel telah di tag... =)
http://merahsitulip.blogspot.com/2013/05/contest-saya-comel.html

Hak Cipta Terpelihara Csmaryam