30 Mei 2013

JALAN-JALAN KE TELUK SENANGIN


Hai semua...apa khabar???sihat??..yam sihat ja..dan terlebih sihat...huhu..Dah banyak hari kan blog ni tak di update kan...Sunyi sepi..Masuk-masuk kerja..Sibuk la sikit..ni pun yam curi-curi masa nak update entry cuti wesak lepas yam ke Teluk Senangin,Perak..Yam tidur disana..Chalet Pak Ya..Dekat dengan laut..Tidak abang yam nak tempah chalet tepi laut..Tapi dah penuh..Besa la kan cuti sekolah..Ramai la tempah awal..Jadi dapat Chalet ke belakang sikit..Tapi tak apa la..Dekat jugak dengan pantai..Dah lama yam tak mandi Laut..Mula-mula macam tak nak mandi ja..Yam ni bukan minat sangat mandi laut..Mandi laut di Teluk Senangin ni sejuk ja..Wahh!!tiba-tiba teruja gitu..haha...Macam mandi disabah..Nanti nak pergi lagi la..Tempat dia pun ok....Boleh bawa family pergi bercuti disini..Mak yam tak pergi sebab sepupu yam tunang..Yam pergi dengan Sebelah family kak zu..Nanti nak ajak mak pulak la..Abang Mukhris tak boleh pergi sebab deman..Tak apa lain kali kita rancang n pergi lagi..Jom layan gambar..Lepas ni yam update ke Cameron Highland lak..Tahun ni saja dah 2x yam pergi cameron..huhu..Dah la yam..Bosan orang baca..hehehe..k nanti yam update lagi...








teruja dapat pelampung..huhu..
pelampung bawa sendiri 



mana satu yam ??


 yam dan kak zu..ramai kata kami kembar..hehe









 makan malam...
ayam & itik panggang..


Tom yam..sedap-sedap :)

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam