04 April 2013

* Kerenah Mukhris 4 bulan Lebih *


Selamat Petang semua!!...sihat ke?..Yam sihat ja..cuma selsema 2 3 hari ni..Lewat yam update blog ni..Yam nak tanya pendapat bosan tak blog yam ni??huhu..Yam ni bukan la seorang penulis..Tapi semenjak buat blog ni best la pulak.Boleh kongsi apa kita nak..Facebook yam dah jarang buka..Malas..huhu..Yam lebih suka on blog kesayangan yam ni..Ok lah dah lari tajuk.Petang ni yam nak bercerita pasal anak buah baru yam yang sama lahir dengan Zara..Tidak Mukhris yang lahir dulu..Tetapi Zara lahir dulu..Zara 15/11 dan Mukhris 18/11..jarak 3 hari ja..Dapat 2 orang anak buah baru tahun lepas.Hari ahad lepas Mukhris balik kampung abah yer,rumah yam ler..Nak buat kejutan la kot.Kan yam rindukan Mukhris..alih-alih yam keluar bandar..huhu...Nasib sempat jugak balik..Boleh lepaskan geram budak temban ni..Makin bulat yam tengok..Kalau sapa tengok mesti geram yer..yam lagi la...cubit-cubit pipi dan paha yer...geram sangat..jom layan Gambar Mukhris terbaru..:)
 


habis baju dengan air liur yer..




 tengok pipi 2...mesti geram kan??huhu




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam