09 April 2013

* Baby Sapa ni???.. *


Selamat Pagi Semua!!...dah sarapan belum??..yam baru ja lepas perkena nasi lemak..huhu..Mana badan tak lemak mak kata..Yam jenis pagi-pagi mesti kena sarapan..Tambah-tambah dapat nasi memang melantak sakan..haha..Yam kuat makan taw...huhu..Tapi bukan melantak sampai tak ingin dunia..Tapi walaupun perut yam dah kenyang..Nampak ja burger kenyang letak tepi..Pebret makanan...Hahaha...ok lah merapu lebihh..

Pagi ni yam nak tunjuk 1 pic ni..Entah la baby sapa punya..haha..Kenapa?? anda masih berteka teki..Masih tertanya-tanya??..sapa la gelaran baby ni...Baby ni lahirkan pada 17 september 1989..Dalam pukul 8 pagi lebih la..Diberi nama Che siti maryam che din ( dah tahu senyap...haha )..ni baby perempuan tunggal dalam family Che Din Shaari dan Medah Binti Razak..Dah bertahun tunggu..Keluar la yam..haha..Yam anak ke - 6 ..Tengok lama 2 mak dan abah yam tunggu yam..Memang seronok habis abah dan mak hari 2...huhu..( tapi den masih kecik )..Abah yam pun puasa dapat yam..:)..

Tapi yam ada dengar mak kata masa kecik dulu yam ada deman campak..Ibu punya deman campak..Habis 1 badan..yam tidur atas daun pisang ja..Sebab yam tak boleh pegang..Teruk la kot..huhu..Masa 2 dalam habis pantang kot..Nangis mak..Baca yasin..Macam-macam dugaan tym kecik..Alhamdulilah masih bernafas sampai sekarang..Yam ni tym kecik nakal jugak @ buas..huhu..Sampai TV nak hempap yam..Nasib la Tv 2 tergantung,n wayar Tv tak putus..huhu..Kegemaran tym kecik suka panjat pokok..Tak kisah pakai gaun..Mak yam memang bising..Cubit dah biasa yam kena..Marah...haha..Anak perempuan sorang..yang lain semua lelaki..2 nakal lebih..Banyak pulak bercerita pagi ni..huhu..Ok jom layan gambar yam tym kecik..Yam dari kecik memang dah temban..hehe....sampai ada orang cina nak ambik yam sebagai anak..Yam lari terus..Abah kata main merata lagi..huhu..Terima kasih Abah dan Mak!!!!

  
yam dengan adek bongsu ( Che Muhamad Munir )
yam & adek jer depan Che..Abang2 lain tak ada..Nama abang lain sikit..
Nanti sempat yam kenalkan abang yam lak..huhu 


  


 ni kat studio gambar...lupa pulak umur berapa tym ni :)


budak tembam-tembam...hahahaha..
jumpa lagi..bye2...

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam