19 Mac 2013

* Zara & Cik Yam *

Selamat Petang semua!!..Ngajin pulak yam hari ni nak update blog..sekarang ni tinggal blog ni 2 hari dah tak sabar nak update apa yang ada dalam fikiran yam n tentang kehidupan yam..hehe..siapa-siapa tak suka..Nak baca jugak..baca ja..yam tak marah..Ok lah petang ni yam nak tunjuk gambar terbaru Zara..Dah masuk 4 bulan lebih..cepat ja masa kan..sekarang ni Zara dah pandai merangkak..Mula-mula Mukhris dulu..Sekarang Zara..Suka tengok teletah 2 orang baby ni...Zara ni senang nak bawa pergi mana pun..Tak banyak ragam..Cuma tym dia lapar & nak tidur ja mulut dia bising sikit..hehe..Cuti 2 hari lepas yam,kak zu,badi(drebar) & mak pergi jalan-jalan..Tapi  terlupa pulak nak tangkap gambar..huhu..bukan jalan-jalan jauh pun..pergi sg petani,seberang jaya n kulim...minggu depan nak pergi rumah nani pulak Perak..n terus ke cameron highland..Letih 2 memang ada..tapi makan angin punya pasal..letih letak tepi..hehe..Nasib la zara tak banyak meragam..senang usung sana sini..hehe..jom layan gambar terbaru zara & cik yam yer..Mukhris nanti yam update lain..:)


 Zara suka wat hidung..hehe


 Mata Macam abah nyer...:)

Zara tengok la kemera..pas2 cik yam yang syok sendiri..hehe
ok nanti ada masa yam update lagi...bye..bye..

   


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam