15 Mac 2013

* Tudung Bawal Hitam Berbunga Labuci *


selamat pagi semua!!...dah sarapan belum??...yam belum lagi...nak belanja yam ke...boleh jer..kalau bab makan ni..tak kan tolak..kalau kenyang pun boleh lagi kalau makanan febret..hehehe...gurau ja pagi ni...ok pagi ni yam nak tunjuk 1 tudung hitam yang yam jahit manik..dah lama siap tudung ni..cuma pagi ni baru sempat nak update dekat blog..huhu...tudung ni sebenar nak pakai tym kenduri sepupu yam alang ni baju yer ( Klik ) tapi tak sempat nak jahit sibuk dengan kenduri..baju ja sempat yam jahit..pakai tudung yang ada mana dulu...meh cini  layan tudung berlabuci n manik..simple ja yam buat..kutip ja manik n labuci yang lebih...hehe..ok jom layan....

maaf gambar tak berapa clear :) 







♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam