07 Mac 2013

* Sapa dia????................ *

Hari ni mood yam tak berapa ok..dari kemarin lagi...entah la..yam ni manusia biasa ja..Yam tahu yam tak ada pangkat apa..Datuk,Datin,Raja ka apa ka..Tapi tolong la hormat yam..Nak cakap tu biar la elok sikit..Yam ni ada perasaan jugak..Kenapa orang yang ada pangkat boleh pulak cakap pelan-pelan...Datang dulu kemain..Pijak semut pun tak mati..Yam tak nak benci orang...Nasib dia boleh sabar..dan tegur apa silap yam dengan cara elok..orang lain buat silap..yam kena...Pas2 cakap teking-teking depan orang..Ikut sedap mulut ja..Family yam pun tak besa nak teking-teking yam..Sapa dia????????????.......yam kalau orang cakap elok-elok yam akan cakap elok-elok..yam cuba tenangkan hati ni...
Alhamdulilah nasib ada kak tempat kerja bagi nasihat..yam jangan ikut hati sangat..yam sabar......Mak banyak beri nasihat dan sokongan..Terima Kasih semua..Rupanya ada ramai sayang kita...:)..yam tak nak keluar bahasa yang lebih sakitkan hati..macam kita lawan api sama api..tak kan padam..biarla yam senyap..Tuhan maha adil..kerja sekarang pun dah tak ada mood..kerja kerana beribadah n tuhan..Maaf la tiba-tiba yam luah perasaan hari ni..Kalau ada sapa tak suka..maaf..Ini hanyalah luahan hati yam.....................................

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam