29 Mac 2013

* Kerenah Zara 4 Bulan *


Hai semua..hari ni yam nak update pasal Zara anak saudara yam..dah masuk 4 bulan lebih.Kejab ja kan..Dah makin besar..Dah meniarap sekarang..tunggu merangkak la pulak..Mukhris pun dah pandai meniarap..Habis la rumah Tok dia nanti..hehe..Cik yam dia kena angkut barang-barang yang boleh mendatangkan kecederaan..Tambah-tambah pasu-pasu bunga hiasan kena alih la lepas ni...Bunga-bunga hiasan kena alih ke lain la..Penat cik yam lepas ni..huhu..Tapi cik yam tak kisah..Seronok tengok gelagat anak saudara baru ni..Penat pun letak tepi..huhu..Gambar terbaru Mukhris tak sempat tangkap lagi.Sebab mukhris sekarang susah nak balik..Rindu yer kat Mukhris..nanti abang di balik boleh pergi jengok..Dah makin temban sekarang...Ok jom layan gambar baru Zara..( Nur Zara Syafiya binti Ismalidi )..k..



  zara tengok apa 2..sekarang ni suka sangat hisap jari..



 zara dan abahnya..
 

 geram betoi tengok budak kecik ni..hehe


zara dan mama nya..

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam