28 Mac 2013

* Jalan-jalan Cameron Highland *

Petang ni yam nak sambung entry semalam..selepas pergi kenduri rumah member yam Bota kanan,perak..yam,kak zu,mak dan Abg Di terus ke Cameron Highland..Konon-kononnya nak pergi jumpa member mak..Tapi yam dah call tak boleh pulak..Alih-alih dah yam bercuti panjang..Terus jugak la pergi ke Cameron..Cuacanya tak berapa sejuk sangat..tak macam yam pergi Sabah dulu..Yam tak update tym pergi sabah..Dah lama..huhu..Nanti rajin yam update yer..Rindu nak pergi sabah lagi..Ok dah lari tajuk..Alang-alang dah pergi kami tidur sana..Sebab yam tak pernah lagi tidur sana..Cuma pergi dan balik terus..Tingin jugak rasanya tidur di tempat sejuk..Cuaca petang ok ja..Pagi-pagi tym nak balik memang sejuk sebab hujan..huhu..Sempat jugak la shoping sikit-sikit..Pas-pas hujan lebat jugak la..Kami terpaksa la pulang terus..Cuaca tak mengizinkan..Nanti nak pergi lagi la..Tak puas pulak pergi tym hujan..huhu..ok jom layan gambar tym yam pergi cameron highland...Dah malas taip la..hahaha...ok nanti ada masa yam update lagi..bye2..


abaikan duit hehe..tapi memang sedap kek 2 2 ni :)
 

 ni kak ipar yam yg sporting ( mama zara )


 ni kenal tak..huhu..( muka bangun tidur..hehe )


 tym makan malam..tepi hotel ja..


 kak zu,abang di n mak ( muka zara tak nampak )hehe


 ni Nur zara syafiya ( zara )..tengok rambut dia..:)


yang ni sapa lagi..mesti kena ada la..huhu..



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam