15 Februari 2013

* Kenduri Alang & Nurul *



dah banyak hari tak update blog ni...sebab yam cuti raya..hehe..tak ada la..kenduri rumah mak saudara yam..Penat 2 ada la jugak..Macam rumah yam pulak kenduri..hehe...Masuk-masuk kerja dah menimbun tinggal sebab yam ambik cuti..Baru hari ni yam sempat update..Dan yam nak tunjuk Gambar kenduri sepupu yam..Berlangsung 11/02/2013 di kulim,kedah dekat dengan rumah yam..Belah perempuan 09/02/2013..di parit buntar,perak..Meriah kenduri..Dapat jumpa kaum kerabat yang jarang jumpa..Hari ni yam malas nak taip..yam nak tunjuk gambar kawin sepupu yam ja..Tapi hari ni yam nak tunjuk belah perempuan dulu..bertemakan warna kuning raja gitu...yam suka pelamin & baju dia..cantik sangat...:)..

SELAMAT PENGANTIN BARU ALANG & NURUL....




 tak boleh blah tengok muka Alang tym ni...hehe


 cantikkan pelamin dia..:)

 bergambar bersama sebelah pengantin lelaki..runtuh pelamin..hehe

baju merah 2 penting kena ada...hehehe...

 ok nanti yam update belah Alang pulak...yang ni belah nurul ni parit buntar ...
ok jumpa lagi...tata

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam