20 Februari 2013

* Kenduri Alang & Nurul Part 2 *

Hai semua..selamat petang.....petang ni tak banyak kerja sangat ..Hujung bulan dan awal bulan memang sibuk la yam..Nak tengok blog yam pun tak sempat..Dah baca tajuk kat atas..ok hari ni yam nak tunjuk gambar sebelah lelaki la pulak.Di kulim..dekat rumah yam jer..Sebelah lelaki temanya ungu....Cantik jugak baju gaun perempuan..tapi rantai nyer senget sebab tak sempat tengok..ramai sangat tym 2..sory la Nurul,yam tak perasan..hehe..tapi tak apa..baju yer bersilau dengan batu-batu permata tenggelam rantai dia pakai senget...huhu..Majlis ni dibuat di dewan sekolah.Sebab rumah mak saudara tak ada halaman luas sangat..Nasib sekolah dekat ja..Meh cini layan gambar Pengantin Baru Alang & Nurul...gambar yam mesti la wajib ada..huhu..dengan sepupu yang gila-gila punya perangai :)


 ketibaan pengantin...



Penari dari Teluk Intan,Perak


Kaum kerabat yang perangai giler2 punya..huhu

yam yg nak tangkap dengan pengantin..sibuk jugak depa nak bergambar gak..

Piece Semua!!!
Pengantin perempuan pejam mata lak..huhu..Tapi penting sebelah pengantin perempuan 2...:)

Ok lah jumpa lagi..Bye2..

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam