21 Februari 2013

* Buah Delima atasi kegemukkan *


 


Tengok gambar kat atas...merah gitu buah delima...Mmm sedap tuh!..Lama tak makan buah delima ni..Haa..hari ni pasar malam dekat kampung boleh la pergi beli buah delima..hehe...Ok la dah lari tajuk daa..Dah baca tajuk kat atas..hari ni yam nak bagi petua gitu...Tapi yam sendiri pun tak cuba lagi..buah delima atasi kegemukan..Dah tahu belum?..kalau dah tahu baca jugak...hahaha...Yam yang tembam ni nak kurus boleh la cuba..Mak yam kata pantang mak masak sedap..Bantai nasi sampai 2 pinggan...hahaha..Tak tahan la mak..Mak masak sedap sangat...tambah-tambah mak masak makanan febret yam..:)..ok meh sini yam nak bagi petuanya...Tumbuk 5 biji delima bukan 5 biji buah delima taw...hehe..dan campurkan segelas air suam dan tambahkan sedikit garam.Selepas tu tapisan air tersebut hendaklah diminum setiap pagi selama seminggu...dan boleh lah lihat hasilnya..Jika berjaya kg dikurangkan..teruskan lagi sehingga sampai kesasaran...jom cuba!!..k jumpa lagi...selamat mencuba petua ni...Bye3...





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam