30 Januari 2013

* Lirik Lagu : Pelengkap Hidupku *


selamat pagi semua..sihat ke?..yam sihat saja..Hari ni tak sibuk sangat...Boleh update blog kejab..Cuti panjang...huhu..Kemarin baru masuk kerja..Sabtu lepas yam pergi taiping majlis tunang sepupu yam..Selamat Bertunang Nurul & Fahmy...Cepat-cepat la naek pelamin..hihi...Yam pulak?..(ntah ler)...huhu...Badan ni rasa penat tak habis lagi..:)..ok lah..Pagi-pagi dah layan lagu jiwang-jiwang karat...Hati tengah berlagu..hehe..En Is...Yam rindu sangat...Bosan dah macam ni...Bila nak berakhir..????..En Is ja ada jawapanya...('-')...Maaf la yam luah dalam blog lak..Tak suka yam minta maaf...Cukup-cukup...Nanti nangis lak..Jom layan lagu Pelengkap Hidupku..suka sangat lagu ni..En is dengar la...Sini yam sertakan lirik lagu & download yer..


Lirik Lagu Pelengkap Hidupku
 
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia
Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia 


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam