01 Februari 2013

* Nur Zara Syafiya *




Selamat Pagi semua...Dah sarapan belum?..Belum pergi la makan dulu..Nak yam belanja??..Tunggu ler..huhu..Dah baca tajuk kat atas..Sapa pulak Nur Zara Syafiya bin Ismalidi...Sapa lagi kalau bukan anak saudara baru yam...Rindu pulak kat budak kecik..Hari Isnin lepas dah jumpa..Sunyi dirumah tak ada baby 2 kecik ni..Sorang Lagi Mukhris..Nanti Yam letak gambar Mukhris..Hari ni yam nak letak gambar Zara dulu..Sekarang ni Zara dah pandai bercakap..Bercakap cara Baby la..hihi..Turun mak cik yam dia suka menyembang...huhu..ramai kata yam sombong,,Tapi tak kenal maka tak tahu ler yam ni macam mana..Tengok ja macam senyap..Tapi kalau dah kenal jangan tanya kalau yam pot pet pot pet..hehe..Yam memang suka menyembang..Tak kira Melayu,china,india...hahaha..Dulu masa tym ambik Lesen..Member tak ada..Yam tegur ja sapa kat situ..nak hilangkan bosan..huhu..Zara turun cik yam ler & abah dia..hehe..Mukhris lagi suka menyembang...Geram ja tengok..:)..ok lah merapu ja lebih..jom tengok gambar terbaru zara..Dulu temban macam mama nyer..sekarang dah surut pipi dia..ni gambar dia yg lama ( Zara ) ramai kata mukanya macam baby boy..Tapi Zara baby Gulz yer..jangan silap..mungkin orang tengok rambutnyer macam abah dia..hehe..



 Zara dengan Abah nyer...Tengok sama kan muka n rambut Zara macam abah nyer..:)



Zara dengan mama nyer..
 

 Suka sangat pic ni...Geram ja cik yam tengok :)
 

ala-ala senyum...Comel jer...Riben besar dari tuan..hehe

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam