14 Disember 2012

* SELAMAT PAGI! *


Selamat pagi semua...amacam hari ni sihat ka..tak mau sedih-sedih or muka masam-masam pagi yang indah ni..:)..hilang seri wajah & cepat berkedut..huhu...yam sihat ja..cuma rindu kat seseorang ja...mesti ada yang terkejut kan...sebenarnya sudah nak masuk 4 tahun yam tak bersua muka dengan cinta yam ni sapa lagi kalau bukan En is yam ler...lama kan??macam mana la yam boleh bertahan dan tak berjumpa sampai 4 tahun dah...semua tu mesti kena kesabaran yang kuat..huhu..gaduh??mesti ada gak...Yam di kedah...Cintaku di negeri sembilan..kenapa tak pergi jumpa..faham-faham ler yam perempuan sorang.Nak pergi mana pun mesti abang-abang dan kak-kak ipar yang temankan.Nak ikut kawan memang susah.Family tak percaya sangat.sebab sekarangkan banyak kes rogol,culik..macam-macam la...minta dijauhkan dari 2 la..tapi yam lebih selesa jalan-jalan dan shoping dengan family rasa lebih selamat.Bukan yam tak nak pergi dengan member..Faham-faham la yer..4 tahun selepas ni 5 tahun pa..huhu..harap-harap yam dapat jumpa en is jugak...rindu terpedam gitu.Tuhan tolong temukan yam dengan sidia...hohoho....masing-masing pun dah berubah..tambah yam lagi makin bulat...hahaha...umm...member-member sekarang pun dah banyak kahwin dan bertunang..jeles???..huhu..ada la cikit..sebenarnya yam takot lagi nak hadapi semua tu..jangan gelakkan yam taw..panjang plak karangan yam hari ni...:)..blog ni pun yam buat untuk diri yam sama..dan nak kongsi dengan pembaca.kalau ada silap dan salah jangan lupa tegur yam taw..yam masih baru lagi dalam blog ni..yam bukan nak jadi terkenal..saja suka-suka ja..dan hiburkan hati..cewwahhh!!hehehe..ok lah merapu banyak ja yam pagi-pagi ni..thanz sudi singgah blog yam dan jangan lupa tinggalkan komen dan tinggalkan jejak anda :) jumpa lagi...



 cik yam bulat kata en is...:)




En is yang kering...hihi



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam