31 Disember 2012

* Labuci Labuca *



hai semua!!...wah follower yam dah meningkat 39 gitu..terima kasih kepada kawan-kawan baru yam yang sudi follow blog yam.Meningkat dari dulu...tak ada la yam dok merapu sorang-sorang di blog ni.Eceh!!..hihi..
ok lah hari ni yam nak bercerita apa itu entry labuci labuca..:)..sebenarnya yam pakai letak ja nama tajuk tu..Labuci labuca tu yam nak tunjukkan baju  yam jadi pengapit member yam.Bertemakan ungu..Sebenarnya yam pun segan nak jadi pengapit.Bukan apa nak makan tak puas..hahaha..Syok-syok yam dok makan jurukemera kacau nak bergambar lak..Errmm tak puas rasanya nak belasah hidangan yang lazat depan mata..huhu..Nasib di rumah orang,kalau kaum kerabat yam memang dah belasah makan cukup-cukup.yam ni kuat makan..tengok badan la..Tapi berat dah turun dah nak tahu tak ??..Semenjak yam guna produk sepupu yam promosikan untuk slim balik..dulu 65 kg sekarang dah 60..alhamdulilah..dah kempis sikit perut..kihkih..Jenama dia Dr John dari Thailand..Krim dia memang panas sangat..tapi mula-mula ja..selepas 2 ok la cikit.Maaf la yam tak sempat nak tangkap gambar Krim 2 lagi..
ok lah sekarang yam nak tunjukkan baju yang yam jahit sendiri manik yer..tak sempat nak beli manik lain yam letak ja manik yang ada...tuan dia mesti puas hati hasil tangan sendiri..hihi..jom layan gambar labuci labuca..:)





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam