01 November 2012

* Rindu kat Baby 2 orang ni *

hai-hai.......apa khabar sihat belaka ke?...yam sihat ja...tengok badan la..hahahaha..semakin naik..bukan dok turun...sapa sini ada petua nak turunkan berat badan.yam tak berani nak makan ubat yang ada jual sekarang.macam-macam produk..takot la pulak kang tak pasal jadi len..hihi...esok cuti...yes!!!...leh rehat..hoho...banyak kerja yang menanti di rumah...dan yang paling penting yam tengah tunggu dua orang anak saudara baru.tak sabar yer.....mak saudara dia yang beriya...hahaha..sebenarnya yam rindu sangat kat baby 2 orang ni...sorang dekat penang n sorang lagi di kuala lumpur...anak saudara sepupu....cucu mak jang di taiping...geram nak cubit pipi depa ni...Kasih n Faris tak rindu cik yam ke??bila nak datang lagi umah cik yam...hihi...mengada-gada...ok lah dah nak balik kerja ni..nanti rajin yam update len naa.......:)jumpa lagi...





ni faris ...tembm kan pipi dia..




ni yam & kasih...comel kan..macam yam tak?hihi...perasan terlebih...:)

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam