13 September 2012

* Taman Rama-rama Penang *


 
Hai semua...apa khabar?sihat ke?....tak sihat pergi klinik..jangan klinik haiwan lak yer..hihi...Wah hari ni yam rajin pulak nak menaip dan update blog tak comel ni..Mungkin sebab mengantok..Tambah-tambah cuaca diluar macam nak hujan ja...Basah la yam balik satgi..Dah la baju hujan tak bawa..Nasib kamu la yam oiiii.....Esok Ofis yam nak buat Jamuan Raya....Yang paling penting esok ada SOTO...Kak tempat kerja yam buatkan.Memang sedap..Dulu yam rasa kat tempat belajar IKM Sik tak berapa sedap.Mungkin Banyak Kot...Esok yam nak pulun...hahahaha...Mentang-mentang makan kuat,Diet la yam..badan dah makin nek...Makan sedap katakan.Tempat kerja yam depa suka bawa makanan sedap-sedap mana tahan...hahahaha...Bising mak yam coz tak pantang langsung makan...Ok lah dok merapu ja yam ni..Ni yam tunjuk gambar masa pergi taman Rama-rama..Kan dah Lari tajuk...hehehe..Jangan marah..Tak comel muka dah...:))...Saja bawa anak saudara jalan-jalan kan lepas Raya..Ok lah merapu kemana dah...Cemus dah orang dok baca..Jom Cuci mata jab........



yam dan mak tersayang :) 
  
badek,kak fairus dan anak saudara yam..ada sorang lagi..tapi tggu bulan november ni..hihi ( ni abang yam no ke-3 )


badi dan kak zu yang bakal menimbang cahaya mata yang pertama bulan november ni jugak.


 PIECE!!!....macam kenal ja kat orang belakang tuh..hihi..pantang nampak kemera mak kata...:)



yam paling suka pic ni....pIECE!!!...hihi..

ok lah jumpa lagi...salam semua...:)

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam