04 September 2012

* Kasut Baby Dari Kain Felt *


 
 
Hai semua...apa khabar?sihat belaka ka?...tak boleh bukak facebook aku bukak blog lak...huhu..besa la kat pejabat..aku update lak blog aku yang tak seberapa ni..:)..hari ni aku cerita pasal kasut baby..aku dah berangan nak bat kasut baby kat bakal anak saudara baru aku yang bakal dilahirkan november ni..wah semangat betoi mak saudara dia.Aku memang suka budak kecik..dan aku suka mengusik.mak aku bising la kalau budak nangis.sebab aku suka mengusik budak-budak sampai nangis.Tambah-tambah pipi yang temban macam aku..huhu..aku cubit-cubit..comel taw..ok lah merapu ja yam ni..orang baca pun bosan..lari terus..hehehe..sini aku nak tunjuk kasut baby untuk bakal anak saudara aku..yang penting kena beli kain FELT dulu..








comel kan?..sapa ada baby jom cuba buat...k lah malas nak taip dah..lenguh lah..hihi..setakat ni suda..hehe..
jumpa lagi...BYEEE!!!!

♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam