02 Januari 2012

* Baju Syafiqa ( angah ) *


hai semua..!!hari ni yam nak tunjukkan baju sepupu yam...dia nak pergi belajar dah..baju dia dah tempah lama si tukang baju..tapi tak siap-siap..itu la yam kalut jahit manik..kecian lak nanti buat lambat..sampai lenguh-lenguh tangan ni..kalau Pak we yam tahu mesti marah punya..maaf la yam tak nak gtaw..bukan pa yam ni tak nak abe ise risau..hihi.memang kena marah punya..coz hujung tahun pown yam memang bz sangat..balik2 kerja tak leh nak tido dah..mandi n solat terus jahit manik..rest sat bagi anak2 makan(kucing n arnab)..huhu.kesian kat anak2 yam tak sempat nak manja..coz yam bz la..banyak tempahan sangat sekarang ni..bukan yam tak sayang tw...:) tapi yam main jugak la..tapi kejab ja la..tak macam dulu dah..masa terlalu terhad..jahit manik ni pown bukan yam teror sangat mcm owg len..jahit yang simple2 dulu..mula dari bawah lagi :) k lah tak mau dok merapu lagi..huhu..ni la baju sepupu yam..angah cuma nak kat lengan kalau kat leher yam tak sempat nak kerja lagi..









♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam