19 Disember 2011

* Penipu Punya Orang *

 



 

hai semua..
hari ni yam nak citer satu al-kisah yang membuat nak (&^&*(*&)
geram sangat!!!

DAAAMMMMM!!!!!
 
pagi semalam yam ada terima 1 call...
 
no misteri..pajang ja no dia...
 

*no misteri  : salam saya dari pusat celcom nama(!@$%^&)..saya diberitahu no    cik   (!@##$$%%^)terpilih  dan MEMENANGI CELCOM TEMPAT 3 sebanyak RM 5000.00 (dalam hati aku..wah best yer,...tengah duit kurang ni..hihi..tapi terpikiaq gak betoi ka..)
*aku            : ya itu no saya...betoi ka encik...macam tipu ja...
*no misteri   : betoi cik...(nama aku tak sebut pown..pelik gak)...cik dikendaki pergi ke mesin ATM...sebab saya nak masukkan duit.(lam hati..asal celcom ni tak bagi cek ja..@dtg umah aku)
*aku            : encik tak pergi bank tak apa ka?asal tak bagi cek...
*no misteri   :tak boleh cik..ni prosedur kami(pelik gak aku..ni mesti penipu punya..cakap pown pelik indo)..rumah cik ke bank berapa jam?
*aku            :1 jam (tipu hihi)
*no misteri   :boleh cik bertolak sekarang?
*aku            :tak boleh saya berkerja sekarang..
*no misteri   :lam kad cik ada kredit tak?(amboi2..ni macam nak ambik duit aku ja)
*aku            :ada banyak ribu..(hahahahahha)
*no misteri   : ok bagus cik...pukul berapa cik nak bertolak
*aku            :pukul 12.15 tgh hari..
*no misteri   :ok nanti saya akan cal cik kembali
dok jam 12.15 no misteri 2 cal aku balik....nak duit kau la 2..(hahahahaha)
*no misteri   :cik berada dimana sekarang
*aku            :kat balai polis(hihihi)
*no misteri   :rrrrr(tergagap kau)..boleh cik pergi mesin ATM sekarang?
*aku            :boleh tak saya tak mahu duit Rm5000.00?
*no misteri   :cik tak nak ka?
*aku            :encik ni dari mana?
*no misteri   :saya dari (%^&$&^*)..dari Pusat Petronas
*aku            :ai encik tadi kata celcom..ni tiba2 dari petronas kenapa lak?
*no misteri   :bukan-bukan dari celcom(gagap kau)
*aku            :kalau duit saya nak sedekah kat anak-anak yatim kat indonesia boleh tak(kihkihkih)
*no misteri   :tak menyesal ke cik tak ambil duit ni?
*aku            :tak apa saya tak menyesal..dapat pahala apa bagi kat anak yatim..& saya  dah report polis kerana anda penipu!!!..
*no misteri   :ererreerr(gagagap hahahahah)
*aku            :terima kasih banyak2 la encik yer..duit 2 saya sedekah kat anak-anak yatim ...jangan lupa letak nama saya atas cek 2..(hihihihi) 
*no misteri    :kejab cik....
*aku             :apa cik..aku tak bisa....(hahahahahahhaha..aku letak terus telefon..padam muka tipu aku sangat....)

tutututttttttttttttttttttttttttt



dah la...malas nak taip..macam2 yam kata..hahahaha(coz malas nak taip)
geram toi.....
sapa-sapa dapat cal no misteri@no panjang ja..jangan la cepat percaya sangat kalau dapat duit 2..semua itu penipu ja....
nasib yam tak jadi mangsa...
padam muka ko penipu!!
hahahahahah
k lah jumpa lagi...
salam semua
 





♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam