28 November 2011

* Baju Akad Nikah *



Hai semua......pa khabar?sihat?....
hari ni yam nak tunjuk kan baju akad nikah kak cik...
jom cuci mata :)... 









baju purple 2..kak ipaq ..
dia la jadi jurukmera..huhu.. 




Tahniah Kcik!!....semoga berkekalan hingga akhir hayat..









♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

24 November 2011

* Baju Eida Pahang *

Apa khabar semua...sihat?...
bulan ni ramai member-member yam sudah kahwin...
yam bila lagi erk???(gatai)hihihi
yam suka sangat kat budak-budak ni...
geram tengok pipi...cam nak gigit ja..hihi
anak orang tak leh...nangis nanti..
ok lah..dok merapu ja banyak yam ni..
hari ni yam nak tunjuk baju member yam..mek Eida..hehe..
nak kenduri abang dia..Yam ingat dia yang nak kawin..(jgn mare)
Yam wat la apa yang timbul kat pala otak nih..
siap-siap yam lak yang berkenan..hahahahah
Yam harap ang puas hati la dengan hasil tangan yam tak seberapa ni..
'
'
'
'
ok jom cuci mata cikit
'
'
'
'
'
'
ni la baju eida...dia kata jangan wat kalah pengantin..






















♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

21 November 2011

* Manik Crumble : Member Kak *


 hai-hai semua...
 
apa khabaq?...chat?....
yam sihat dan makin sihat...haha
hari ni yam nak tunjuk baju kawan kak ipar yam...
Tuan yer nak manik crumble...
'
'
'
'
'
'
ni sebelum siap


ok dah siap baju!!!







 






♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

11 November 2011

* Liril Lagu : Pelengkap Hidupku *

 
 
 Pelengkap Hidupku

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia
Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu


Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

* Baju Crumble *


 
Hari ni yam nak tunjuk lak baju yang telah siap letak manik crumble....
ni baju kak ipar yam...dia nak crumble ( baju raya )..mula-mula memang tak tau nak wat camna...yam cuba jugak buat..kasi letak ja...huhu.akhir nyer menjadi jugak..
berjaya yam buat crumble..
pastu ramai la nak tempah..huhuhu
alhamdulilah rezeki..:)
'
'
'
jom cuci mata..
ni la baju pertama yang yam wat manik crumble...



ni sebelum siap




ok..yang ni dah siap!!!






jadik tak..??hihi....tapi yam puas hati la hasil pertama yam...
lalallalala..
ok lah jumpa lagi......


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

10 November 2011

* Baju Kak Piah *

 
 
sebelum
 


selepas




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

* Baju Anak Kak misah *

 
Ok kali ni baju anak kak misah...dia yam buat dengan dada & lengan..Jom layan...
 
 
sebelum




selepas








♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

* Baju Kak Misah *



Hai semua apa khabar??..ok entry kali ni yam nak tunjukkan baju kak misah   ( kak sepupu yam )..dia nak simple saja..tym ni yam tak berapa teror lagi..hihi..ok jom layan..yam harap dia puas hati yer :)



SEBELUM




SELEPAS



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

* Baju Kak Tie *


Ok hari ni la yam tunjukkan gambar-gambar baju jahitan manik dari jemari yam gitu..:)
ni baju kak tie tempat kerja yam.Baju ni tym keduri adik dia.. 
gambar tak ambik penuh..
sory la kalau tak berapa jelas gambar nyer...




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Hak Cipta Terpelihara Csmaryam