25 Mei 2011

* Jalan-Jalan ke Padang Besar,Perlis *


Hai hari ni yam nak bercerita...ceWwaahh!!..macam buat karangan la pulak.Sabtu lepas Yam,badi,kak zu dan mak....Melancong ke padang besar,perlis.Dah lama yam tak pergi sana.cuaca pun ok tym kami pergi...memang tak rancang semua ni....wah sampai-sampai memang mata ni tak boleh nak kata apa la...macam nak borong semua..hihi...tapi mak yam dh pesan awal..beringat sama beli barang..Sebab nak guna duit ke lain lagi..Tapi yam ni bukan tak tahu..pesan la macam -macam...Tapi tak ada la boros sangat..beli benda penting sudah...Yam dapat beli barang yang yam nak...baju yang yam cari pun dah jumpa....mula-mula tak nak beli beg...tp berkenan beli gak..harga pun ok jugak..memg puas hati la...Berpeluh yam ,kak zu & mak...mak yam senyum ja...biasa la dapat beg baru..hihhi....habis shoping  singgah kedai makan..masing-masing dah lapar..Nak rasa masakan siam kt situ....kerabu pelam hbis.Yam minta mee tom yam..Rasa-rasa...basi dah...hati 2 nk marah gak....mahal sama.Nasib la ada bahulu pebret Yam tym dekat lebuh raya...huhu..Dalam perjalanan balik kami singgh pasar malam kt alor setar..cari tudung nak pergi rumah rumah nani...cuma ada warna sama 2 helai saja....nak kena cari yang lain pulak..murah-murah juga tudung...rambang mata kejab..Habis shoping ..Yam nampak lampu macam i-city shah alam...Dekat alor setaq pun ada..Apa lagi tangkap gambar kejab..Yam & kak zu posing habis la..Jurukmera bang di..hihihi.......Ramai tengok yam & kak zu 2x..Sebab depa ingat kami kembar agknyer...kelakar jugak la...lain mak & ayah....ni la gambr-gambar tym pergi jalan-jalan ke padang besar n alor setar....tak banyak sangat..k jumpa lagi..bye.


Dalam perjalanan ke Padang besar,Perlis.




i-city Alor Setar,Kedah..


ni la kembar yam hihi..sma kn?

Gambar sesat..hehe


bang di & kak zu :)




♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam