23 Februari 2011

* Abah Beli Arnab *




Hari ni yam nak bercerita pasal haiwan perliharaan baru yam..Abah yam tolong belikan..Thanz abah..Sebab yam suka perlihara haiwan,,dah lama minta..baru dapat,sebab mak tak bagi..n abah yam ajak keluar..Dia buat kejutan pergi kedai haiwan yang yam nak..hihih.Yam jugak ada pelihara kucing dan hamsters...kucing dah bertambah..Dapat lagi 4 ekor..bertambah la lagi........yang dulu 3 ekor dah.Sekarang dah meningkat 7 ekor...kadang-kadang geram jugak..Bagi makan pun bunyi meeeoooww3..Macam yam tak bagi makan lagi..hehe.Dan hamters...dulu ada banyak ekor juga...Ada bagi dekat orang.Yang mati pun ada jugak.Sekarang dah tinggal 2 ekor...ok jom layan arnab baru yam :)
 

ni comel....


ni manja......


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Catat Ulasan
Hak Cipta Terpelihara Csmaryam