24 Februari 2011

* Ladang Anggur Sik,Kedah *






HAri ni yam nak tunjuk Gambar tym jalan-jalan ke ladang anggur..Masa ni nak pergi kenduri.Alang-alang dah lalu situ Abg di ajak singgah..Masuk sorang RM 3...mula buka dulu pak cik yam kata  RM 2 saja....Kita cuma boleh tangkap gambar dan lihat saja....Tidak boleh dipetik yer..ni la antara gambar yang sempat syok sendiri..hehe..jumpa lagi..bye3
 


Mak yam ni...serius betul..senyum la sikit...hihihi....=)


Ni yam dan kak ipar...ramai kata kami ni kembar..:)
Ni abg di yam ( drebar ) hehe



♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

23 Februari 2011

* Abah Beli Arnab *




Hari ni yam nak bercerita pasal haiwan perliharaan baru yam..Abah yam tolong belikan..Thanz abah..Sebab yam suka perlihara haiwan,,dah lama minta..baru dapat,sebab mak tak bagi..n abah yam ajak keluar..Dia buat kejutan pergi kedai haiwan yang yam nak..hihih.Yam jugak ada pelihara kucing dan hamsters...kucing dah bertambah..Dapat lagi 4 ekor..bertambah la lagi........yang dulu 3 ekor dah.Sekarang dah meningkat 7 ekor...kadang-kadang geram jugak..Bagi makan pun bunyi meeeoooww3..Macam yam tak bagi makan lagi..hehe.Dan hamters...dulu ada banyak ekor juga...Ada bagi dekat orang.Yang mati pun ada jugak.Sekarang dah tinggal 2 ekor...ok jom layan arnab baru yam :)
 

ni comel....


ni manja......


♥ Thanz sudi baca!Jangan lupa tinggalkan komen ♥

Hak Cipta Terpelihara Csmaryam